#CeritaSeram

Rated 4.00 out of 5 based on 1 customer rating
(1 customer review)

RM18.00

Category: Tag:

Description

Buku power #CeritaSeram ni korang kena beli. Takde alasan.  – @mujahidmokhtar

Tengah baca buku kau. Semalam duduk hotel Batam sengsorang. Stop baca. Takutttt! – @tokrimau

Buku ni aku baru baca sikit tp dia punya seram sampai rasa ada setan kat sebelah. – @AbgAdnan

Seram jugak nak tido bila baca #CeritaSeram malam2. – Hidayah Ariff (Facebook)

Aku baca Bismillah terbakar buku tu Jarr. – @syahirwahid

“Aku harap buku ini akan “keramat hidup” seperti buku-buku Tamar Jalis dan Tok Awang Ngah.  Ingat, mulakan dengan Bismillah. Kalau memandu malam-malam dan ada orang tahan, jangan berhenti sebab itu mungkin perompak, bukannya hantu. Manusia sekarang lebih hantu daripada hantu itu sendiri sebenarnya.” – Tok Awang Mut

Penulis: Jarr Nadjmuddean (@Jarr9881)

ISBN: 978-967-11057-8-8

Mukasurat: 124

Harga: RM15.00

1 review for #CeritaSeram

  1. Rated 4 out of 5

    adleen

    baca buku ni lepas beli kat pwtc

    sekarang nak tidur malam susah kalau takde teman 🙁

    tapi dah namanya pun #ceritaseram, sangat-sangat berbaloi! 🙂

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *